Wednesday, July 21, 2010

favourite flower for dearest friends

Kawan-kawan aku cakap lately aku ni baran sikit and mood pun asyik down.., erm ye kot.., sebab banyak benda yang jadi kebelakangan nie.., paling tak boleh tahan cara aku describe feeling aku ngan kawan-kawan..,

Friend (gg) * i call her gg: eh.., whats wrong with you ah?
Me: erm.., i dont know how to describe it but i feel like i just climb the highest mountain and later jump from it head first.., yah.., that how i felt..
Friend (gg) : wah.., that sound really serious.., (dengan expression yang berkerut-kerut)
Me: yah.., the impact was strong.. (sambil buat muka seposen)

hahaha.., kelakar jugak bila ingat balik.., tapi masa tu.., aku betul-betul rasa mcm yang aku describe dengan kawan aku tu.., tapi sekarang i felt much better and pagi tadi aku mulakan hari aku dengan penuh kesyukuran. Gembira masih dapat bernafas dan masih ada family dan kawan-kawan yang sayang aku. Aku rasa apa pun obstacle yang aku lalui dalam hidup.., akan dapat aku tempuhi dengan tenang dan tabah dengan adanya ALLAH yang maha esa, mak, ummie, abah, kakak and kawan-kawan.., baru -baru ni pun.., kawan-kawan kesayangan aku banyak membantu aku get thru the so called 'gloomy path of my life'.., tq banyak-banyak buat idang, dila, gg and atin..., :) LOVE you all...

oleh itu aku hadiahkan bunga kesukaan aku ni pada korang eh..,


Lilies :)






No comments:

Post a Comment