Tuesday, September 7, 2010

Life as me

Pagi tadi busy buat biskut raya with my sis..., sampai sakit belakang sebab duduk lama sangat.., adui~~ masih terasa -rasa lagi ni.., lepas tu petang pulak pegi bandar sebab ada appointment with doctor Wong. Wajib pegi sebab nak kena betulkan my braces. Erm.., da setahun pakai braces bila la gigi aku ni betul2 akan rata ala2 model iklan ubat gigi colgate yang dalam tv tu.., hihihi...

So, in a nut shell.., its been a hectic day today..., and some more I have to think about my assignment that need to be submit after raya holidays... Owh, so many things need to be complete before going back to Unisel again. Well, theres nothing I can do, this is me.., and my life as a student.

Ok la.., im tired.. Need some rest now.. Daa everyone.. Sweet dream... Sleep tight... Don't let the bed bugs bite =)

No comments:

Post a Comment